Programy partnerskie jako źródło zysku

Programy partnerskie to rodzaje umów zawierane między przedsiębiorcami sprzedającymi swoje towary lub usługi, a użytkownikami Internetu, którzy za pomocą różnorodnych kanałów docierają do potencjalnych odbiorców oferowanych produktów. Drogą dotarcia może być baner na witrynie internetowej, bezpośredni mailing do posiadanej grupy odbiorców, publikowanie linków na forach internetowych i wiele innych sposobów. W ramach programów partnerskich sprzedawane są konkretne towary, usługi, szkolenia, ustalane indywidualne diety, nauka języków obcych, a także różnorodne produkty bankowe takie jak kredyty, lokaty, pożyczki. Partner decydujący się na podjęcie współpracy w ramach programu partnerskiego ma możliwość różnorodnego sposobu uzyskiwania dochodu. Jedną z nich jest prowizja od wielkości zakupów dokonywanych u przedsiębiorcy przez klienta, który trafił na stronę firmy za pośrednictwem partnera. Inny rodzaj dochodu wynika z zarejestrowania się internauty w konkretnym serwisie i pozostawieniu w nim swoich danych kontaktowych. W urządzeniu końcowym partnera programu zapisane są pliki „ciasteczka”, które w określonym terminie informują sprzedawcę – partnera o konkretnym pośredniku generującym zysk. Może on być określony kwotowo, na przykład 10 złotych za jednego poleconego klienta, lub określony procent (np. 20%) wartości transakcji dokonanej za pośrednictwem partnera.

Witaj! O świecie mediów wiem chyba wszystko dlatego zapraszam Cie do czytania moich wpisów! Mam nadzieję, że serwis Ci się podoba! Zachęcam do komentowania!
error: Content is protected !!