Programy partnerskie dla właścicieli stron www

Od kilku lat na rynku internetowych przedsięwzięć istnieją coraz bardziej popularne programy partnerskie. W ramach tworzonych układów, przedsiębiorcy oferują określone produkty, w tym: towary, usługi, kursy i szkolenia, produkty finansowe, udziały w konkursach, pobyty w ośrodkach wypoczynkowych, usługi kosmetyczne a nawet zabiegi medyczne. Partnerzy decydują się natomiast na promowanie oferowanych produktów w ramach posiadanej strony internetowej, autorskiego bloga, listy mailingowej i innych znanych tylko sobie sposobów. Za umieszczenie linków lub banerów programów partnerskich właściciele witryn internetowych, zawierający umowę w ramach programu mogą uzyskiwać określone dochody. Są one możliwe dzięki wybraniu okresowego sposobu rozliczeń. Jednym z nich jest zapłata za kliknięcie użytkownika witryny internetowej w konkretny baner prowadzący do serwisu przedsiębiorcy. Drugi sposób przewiduje uzyskanie dochodu przez właściciela strony dopiero w momencie, gdy użytkownik za pośrednictwem jego witryny internetowej złoży zamówienie na określony produkt oferowany przez przedsiębiorcę. Dochód może być określony w postaci procentowej prowizji od wartości transakcji lub ustalony kwotowo, np. 10 złotych od każdego poleconego klienta. Ponadto w ramach programów partnerskich przedsiębiorcom zależy między innymi również na rejestracji nowych użytkowników w swoich serwisach i zbieraniu ich danych kontaktowych. W takim przypadku właściciel strony otrzymuje wynagrodzenie w momencie zapisania się poleconego przez niego klienta na listę mailingową lub wypełnieniu konkretnego formularza zgłoszeniowego.

Witaj! O świecie mediów wiem chyba wszystko dlatego zapraszam Cie do czytania moich wpisów! Mam nadzieję, że serwis Ci się podoba! Zachęcam do komentowania!
error: Content is protected !!