Marketing internetowy – branża przyszłości

Pojęcie marketingu funkcjonuje już na naszym rynku swobodnie od paru lat. Ale czym jest z kolei połączenie marketingu i Internetu? Czy jest to jakiś inny marketing skoro zlokalizowany w Internecie? Cóż, podchodząc do tego pojęcia intuicyjnie, należy przyjąć, że taki marketing będzie się znacznie różnił od tego tradycyjnego. Wynika to z faktu, że mamy przecież do czynienia z zupełnie innym kanałem przekazywania informacji. Z tego względu reklama umieszczona w Internecie musi być skonstruowana w inny sposób. Inny będzie odbiorca i w odmienny sposób należy się do niego zwracać. Jest to branża, która rozwija się coraz szybciej i sprawniej. Powstaje coraz więcej firm, które swoją pracę całkowicie skupiają na tworzeniu reklam i akcji marketingowych wyłącznie w Internecie. W dużym skrócie marketing internetowy związany jest z pojęciami takimi jak pozycjonowanie stron, tworzenie treści na stronach internetowych, prowadzenie podstron na portalach społecznościowych oraz wiele, wiele podobnych zagadnień. Specyfika Internetu wpływa na sposób, w jaki musimy dotrzeć do klienta. Żyjemy w epoce nie tyle wizualnej, ile przede wszystkim interaktywnej i multimedialnej, przez co treści internetowe muszą się wyróżniać i trafiać do jak największej ilości zmysłów.

Witaj! O świecie mediów wiem chyba wszystko dlatego zapraszam Cie do czytania moich wpisów! Mam nadzieję, że serwis Ci się podoba! Zachęcam do komentowania!
error: Content is protected !!